Downloads

Hier zijn alle downloads te vinden.

Filter

Communicatiematrix

Communicatiematrix opleiden in school

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

ICALT-lesobservatieformulier-3.0

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Instructiefilmpjes

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Jaarplanning 2024-2025

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 1 – Kennismaken met lesgeven – inleiding

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 1 – Kennismaken met lesgeven – opdracht

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 1 – WPL reflectiegesprek – Werken aan de kernpraktijk

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 1 tm 3 – activiteitenoverzicht

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 2 – Leerstof kiezen en vertalen – de opdracht

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 2 – Leerstof kiezen en vertalen-inleiding

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 3 – Ontwikkeling van leren – opdracht

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 3 – WPL reflectiegesprek – Werken aan de kernpraktijk

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 3 Ontwikkeling van leren – inleiding

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 4 – Jonge kind – inleiding

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 4 – Jonge kind – opdracht

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 4 – Oudere kind – inleiding

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 4 – Oudere kind – opdracht

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 5 – Jonge kind – inleiding

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 5 – Jonge kind – opdracht

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 5 – Jonge kind – WPL reflectiegesprek – Werken aan de kernpraktijk

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 5 – Oudere kind – inleiding

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 5 – Oudere kind – opdracht

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Kernpraktijken

Kernpraktijk 5 – Oudere kind – WPL reflectiegesprek – Werken aan de kernpraktijk

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Onderwijsontwerpen

Kernpraktijk 5 – Passend onderwijs ontwerpen

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Kijkwijzer betekenisvolle activiteit

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Kijkwijzer DI

 

Kijkwijzer rekenen wiskunde

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Leerdoelen WPL 2024-2025

 

Leerteam: rollen en verantwoordelijkheden leerteam

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd, Lesevaluatieformulieren

Lesevaluatieformulier

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd, Lesevaluatieformulieren

Lesevaluatieformulier: aandachtspunten voor het invullen

 

Lesmodel Liobekwaam

 
Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief: maart 2024

 
Nieuwsbrieven

Nieuwsbrief: november 2023

 
Beleidsnotitie

Notitie Opleidingsschool de Stedendriehoek 2.0

 
Onderwijsontwerpen

Onderwijs ontwerpen – een kleine handleiding

 
Onderwijsontwerpen

Onderwijsontwerp – basismodel

 
Onderwijsontwerpen

Onderwijsontwerp – directe instructie

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd, Onderwijsontwerpen

Onderwijsontwerp – kleuterdagplanningsformulier

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd, Onderwijsontwerpen

Onderwijsontwerp – kleuterdagplanningsformulier – voorbeeld

 
Onderwijsontwerpen

Onderwijsontwerp – leerlinggericht

 
Onderwijsontwerpen

Onderwijsontwerp – passend onderwijs

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Onderwijsontwerpen

Onderwijsontwerp – passend onderwijs – voorbeeld rekenen groep 3

 
Opleidingsscholen

Opleidingsscholen

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Persoonlijke werkplekdoelen – format jaar 1-2-3

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Reflectie: leren van en door ervaringen

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Reflectiemodel: gesprek

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Reflectiemodel: snelle reflectie

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Reflectiemodel: TVP

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Stageopdrachten

Stageopdrachten C1 Jonge kind

 
(Mentor) Jaar 3 voltijd, Stageopdrachten

Stageopdrachten C1 Oudere kind

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, Stageopdrachten

Stageopdrachten jaar 1

 
(Mentor) Jaar 2 voltijd, Stageopdrachten

Stageopdrachten jaar 2

 
(Mentor) Deeltijd, (Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Stageovereenkomst WPL 24-25

 
(Mentor) Deeltijd, LIO

Studiehandleiding WPL – Jaar 4 & deeltijd 24-25

 
(Mentor) Jaar 1 voltijd, (Mentor) Jaar 2 voltijd, (Mentor) Jaar 3 voltijd

Studiehandleiding WPL jaar 1-2-3

 
VOG

VOG (2024-2025)

 
Zelfevaluatiekader

Zelfevaluatiekader (ZEK)