Communicatiematrix
Communicatiematrix opleiden in school
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
ICALT-lesobservatieformulier-3.0
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Instructiefilmpjes
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Jaarplanning 2024-2025
Kernpraktijken, Mentor jaar 1 voltijd
Kernpraktijk 1 – Kennismaken met lesgeven – inleiding
Kernpraktijken, Mentor jaar 1 voltijd
Kernpraktijk 1 – Kennismaken met lesgeven – opdracht
Kernpraktijken, Mentor jaar 1 voltijd
Kernpraktijk 1 – WPL reflectiegesprek – Werken aan de kernpraktijk
Kernpraktijken, Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd
Kernpraktijk 1 tm 3 – activiteitenoverzicht
Kernpraktijken, Mentor jaar 1 voltijd
Kernpraktijk 2 – Leerstof kiezen en vertalen – de opdracht
Kernpraktijken, Mentor jaar 1 voltijd
Kernpraktijk 2 – Leerstof kiezen en vertalen-inleiding
Kernpraktijken, Mentor jaar 2 voltijd
Kernpraktijk 3 – Ontwikkeling van leren – opdracht
Kernpraktijken, Mentor jaar 2 voltijd
Kernpraktijk 3 – WPL reflectiegesprek – Werken aan de kernpraktijk
Kernpraktijken
Kernpraktijk 3 Ontwikkeling van leren – inleiding
Kernpraktijken, Mentor jaar 2 voltijd
Kernpraktijk 4 – Jonge kind – inleiding
Kernpraktijken, Mentor jaar 2 voltijd
Kernpraktijk 4 – Jonge kind – opdracht
Kernpraktijken, Mentor jaar 2 voltijd
Kernpraktijk 4 – Oudere kind – inleiding
Kernpraktijken, Mentor jaar 2 voltijd
Kernpraktijk 4 – Oudere kind – opdracht
Kernpraktijken, Mentor jaar 3 voltijd
Kernpraktijk 5 – Jonge kind – inleiding
Kernpraktijken, Mentor jaar 3 voltijd
Kernpraktijk 5 – Jonge kind – opdracht
Kernpraktijken, Mentor jaar 3 voltijd
Kernpraktijk 5 – Oudere kind – inleiding
Kernpraktijken, Mentor jaar 3 voltijd
Kernpraktijk 5 – Oudere kind – opdracht
Kernpraktijken, Mentor jaar 3 voltijd
Kernpraktijk 5 – Oudere kind – WPL reflectiegesprek – Werken aan de kernpraktijk
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Kijkwijzer betekenisvolle activiteit
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Kijkwijzer DI
Kijkwijzer rekenen wiskunde
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Leerdoelen wpl 2023-2024
Leerteam: rollen en verantwoordelijkheden leerteam
Lesevaluatieformulieren, Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Lesevaluatieformulier
Lesevaluatieformulieren, Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Lesevaluatieformulier: aandachtspunten voor het invullen
Nieuwsbrieven
Nieuwsbrief: maart 2024
Nieuwsbrieven
Nieuwsbrief: november 2023
Beleidsnotitie
Notitie Opleidingsschool de Stedendriehoek 2.0
Onderwijsontwerpen
Onderwijs ontwerpen – een kleine handleiding
Onderwijsontwerpen
Onderwijsontwerp – basismodel
Onderwijsontwerpen
Onderwijsontwerp – directe instructie
Onderwijsontwerpen
Onderwijsontwerp – leerlinggericht
Onderwijsontwerpen
Onderwijsontwerp – passend onderwijs
Gegevens opleidingsscholen
Opleidingsscholen
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Persoonlijke werkplekdoelen – format jaar 1-2-3
Mentor jaar 1 voltijd, Praktijkopdrachten
Praktijkopdrachten jaar 1
Mentor jaar 2 voltijd, Praktijkopdrachten
Praktijkopdrachten jaar 2
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Reflectie: leren van en door ervaringen
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Reflectiemodel: gesprek
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Reflectiemodel: snelle reflectie
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd, Mentor jaar 3 voltijd
Reflectiemodel: TVP
Mentor jaar 3 voltijd
Studiehandleiding wpl 2023-2024
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd
Studiehandleiding wpl jaar 1 en 2 2023-2024
Mentor jaar 1 voltijd, Mentor jaar 2 voltijd
Studiehandleiding wpl jaar 1 en 2 2023-2024 – bijlage
Zelfevaluatiekader
Zelfevaluatiekader (ZEK)